Monday 7 January 2013

Recenzie: Eve (volumul 1 din seria Eve)

Eve vol 1
Anna Carey

Povestirea cărţii

Eve este o fată care duce o viaţă grea în jurul anilor 2032 deoarece o boală cumplită numită molimă a omorât foarte mulţi oameni de pe planetă, iar ea se află printre puţinii supravieţuitori. Locuieşte, de când mama sa a murit, într-o şcoală severă din America (sigura de atunci pentru fete).
În ziua absolvirii Eve află cu adevarat ce se întâmplă cu absolventele acelei şcoli, de la o colegă de-a ei, Arden, care se strecura afară din şcoală. Absolventele sunt duse într-o clădire mare, rece şi neprimitoare şi sunt puse să sporească numărul oamenilor de pe planetă. Când Eve află acestea, pleacă cu Arden iar pe drum se întâlnesc cu Caleb, băiatul care-i va lua minţile lui Eve.

Părerea mea:

Eve este carte pe care o citeam fară parcă să ma pot opri. Acţiune, SF, dragoste şi multe alte lucruri m-au făcut să ma îndrăgostesc de acestă carte.  Merită citită şi e o carte foarte buna de vacanţă.

Puncte tari:

Acţiunea şi dragostea din acestă carte sunt cu adevărat punctele tari ale acestei cărţi şi sunt motivele pentru care am continuat să citesc acestă carte.

Puncte slabe:

Din nefericire, am găsit totuşi un punct slab, mie mi s-a părut că  acţiunea a fost cam trasă de păr. În sensul că, sunt unele scene in care ea face gesturi care o puteau ucide (dar nu murea) sau când soldaţii sunt pe urmele ei, ea nu e prinsă. Dar, desigur, aceste aspecte le regăsim în multe cărţi fiindcă altfel autorii nu ar mai face povestea interesantă. Ţin să vă spun că, aceste părţi sunt minuscule şi că, de multe ori am crezut că, Caleb nu se va mai întoarce.

De unde poate fi achiziţionată:
1.Limbrarium (de acolo mi-am luat-o)
2.Cărtureşti
3.Leda books (click aici )

Lectură plăcută, Ana

1 comment:

  1. Am citit-o si imi place muult.Sper sa am posibilitatea de a citi si volumul 2♥

    ReplyDelete