Monday 7 January 2013

Recenzie : 'Cele treisprezece motive'

Cele treisprezece motive
Jay Asher

Protagonistul acestei cărţi, Clay Jensen, primeşte într-o zi  un pachet în faţa uşii de la casă. După ce îl deschide, descoperă că, înăuntru se aflau câteva casete. Foarte curios să afle ce se găseşte în ele, Clay le ascultă şi descoperă defapt că acele casete fuseseră înregistrate de Hannah Baker, o colegă de a lui care s-a sinucis, şi descoperă că este unul dintre cele treisprezece motive pentru care Hannah a făcut acest gest necugetat.
O carte care te pune pe gânduri şi care te face să fi mai atent cu cei din jur. O carte pe care o recomand cu mare drag oricui, indiferent de vârstă. Cele treisprezece motive mi-a schimbat puţin modul de a gândi şi, când am lăsat cartea acesta din mână mi-au mai trebuit câteva minute să mă trezesc din visare, căci îmi dăduse încă de pe atunci mult de gândit.
Sper ca această carte să se regăsească şi pe lista voastră de lecturi.

De unde o poţi cumpăra:
1.Cărtureşti (eu de acolo am luat-o)
2.Humanitas
3.Leda Books (click  aici )

Lectură plăcută, Ana.

No comments:

Post a Comment